No items found.

Riktad kampanj – inspirera till förnyelse

Genom en riktad kampanj tillsammans med Modexa kan du på ett lönsamt sätt höja standarden i fastigheterna, samtidigt som du får nöjdare hyresgäster. Vi kan i samråd med dig hjälpa till med allting från samordning och kampanjmaterial till utskick, informationsträffar och kommunikation med dina hyresgäster!
Nöjdare hyresgäster och bättre avkastning

Riktade kampanjer gör att hyresgästerna får kännedomen om möjligheterna att få ett nytt kök. Ett inspirerande kampanjmaterial gör att de får lust att vara med, att de känner sig delaktiga i processen och bygger hyresgästernas känsla för det egna hemmet.

För dig som uppdragsgivare är hyresgästfinansierat underhåll en lönsam metod att höja standarden, en riktad kampanj bygger efterfrågan.

Enkelt genomförande

Din organisation avlastas rejält när du renoverar med Modexa. Med start i den riktade kampanjen kommer Modexa att leda och samordna såväl kommunikationen som dialogen med hyresgästerna.

Inför kampanjen – vi jobbar för att locka och inspirera till beslut

Här är exempel på hur inspirerande marknadsmaterial och inbjudan till kampanjkväll kan se ut. Givetvis låter vi bostadsbolagets varumärke fronta erbjudandet. Ibland lockar vi med ett extra erbjudande till dem som väljer att förnya sitt kök, här ser du ett exempel.

Exempel på kampanjerbjudande

Kökspaket. Hyresgästerna erbjuds olika paket av köksförnyelse som, beroende på omfattning, påverkar hyran. Här kan även källsortering ingå.

Diskmaskin. I de fall diskmaskin saknas, kan detta ingå och installeras tillsammans med köksförnyelsen.

Nya golv. Vi har även partnerskap med golvläggare som snabbt byter ut slitna golv i lägenheten.

Säkerhetsdörr. En uppgradering som många uppskattar kan också ingå som tillval i en kampanj.

Genomförandet – ska kännas roligt och enkelt

En nyckel till framgång är att hyresgästerna upplever det som roligt och enkelt att göra val och fatta beslut kring sin köksförnyelse. Hyresgästerna hittar alltid en enkel och tydlig väg till sina val via den digitala bobutiken. Här kan de se hur olika alternativ tar sig ut och vad de innebär i hyreshöjning. Vi arrangerar också en inspirerande kampanjkväll med möjlighet att titta och känna på produkterna och ställa frågor, samt erbjuder hyresgästerna digital rådgivning med en inredningsarkitekt.

Efter kampanjen – det ska kännas tryggt och bra

Efter genomförd köksrenovering fortsätter vi hålla kontakten med hyresgästerna. De får en kort, informativ film med skötselråd och info om källsortering m m. Vi uppmanar dem att betygsätta upplevelsen för att kontrollera deras nöjdhet. Ibland arrangerar vi också en tävling där priset är att en kock kommer hem och lagar en festmåltid i deras nya kök.

Intresserad? Hör av dig till:

Filip Arnesson
Regionansvarig Säljare Mälardalen/Norr
Anna Nordin
Regionansvarig Säljare Väst
William Johansson
Regionansvarig Säljare Sydöst