Utvecklat i samråd med branschen
Vår paketerade lösning för renovering av gemensamhetskök och kök i studentlägenheter är framtagen I nära samarbete med studentbostadsföretagen. Det utgår från behovet av att öka standardiseringen och minska underhållskostnaden genom produkter och tjänster anpassade efter miljön de sitter i, men också att öka trivseln och hemkänslan i studentköket.
Extra tåliga material
För att köken skall tåla ett högre slitage är luckor, fronter och snickerier producerade i en fuktbeständig massiv kärna med en mycket hård yta som står emot både slag och fukt, samma material återfinns även i bänkskivor. Utöver detta är samtliga övriga produkter och tjänster anpassade utifrån behoven för att uppnå en långsiktig förvaltning. Resultatet är kök som kommer vara en central plats för många studenter och kommer att hålla i decennier – Sveriges mest hållbara studentkök!
Serviceabonnemang – minska slitage genom proaktivt underhåll
Ju fler brukare, desto högre krav på funktioner och ytskikt. Genom proaktivitet kan de löpande underhållsåtgärderna hållas på låga nivåer.
Vi kallar det ”nollställningsåtgärder”, detta innebär att vi inför varje terminsstart utför en service av gemensamhetsköket för att åtgärda eventuella garantiåtgärder samt löpande slitageåtgärder. Efter varje servicebesök sammanställs ett protokoll tillsammans med utförda åtgärder.
Innehåll:
Service 2ggr/år (inför terminsstart)
Nollställningsåtgärder utförs enligt checklista (garanti- och slitageåtgärder)
Ifyllt serviceprotokoll skickas digitalt efter utförd service